woensdag 2 april 2008

=?us-ascii?Q?bericht van balkenende en spetterende vissen?=

Hey iedereen!

groetjes uit India!

Ik zit hier nu in mijn uppie boven op de brug de wacht te houden.. heel geszellig.

Echt stom hier joh, voor de sateliet telefoon moet je een telefoon kaart kopen. heb ik 2 maanden geleden gekocht, nog niet gebruikt. Wilde ik eergisteren even naar huis bellen. ik telefoonkaart in mijn broekzak gestopt, om die avond te gaan bellen.
Helemaal vergeten te bellen natuurlijk ik zat al lang en breed in de bar :D en dan ga je niet naar huis bellen toch?;)

ik gister ochtend met mijn stomme kop eventjes een was in de machine doen. enja je raad het al. ik was gisteren middag mijn telefoon kaart aan het zoeken.. nou er was echt helemaal niets meer van over! beetje jammer weer!

echt cool jonge hierzo, in de Arabische zee. Ongelovelijk veel dolfijnen! heel leuk als je naar buiten zit te staren en zie je ineens dolfijnen salto's maken. springen uit het water, voor de boeg uit zwemmen enzo, en dan echt een stuk of 50 van die
vissen. echt heel leuk, heb er een filmpje van gemaakt. deze stuur ik morgen op een dvdtje met een paar andere foto's op naar huis. ook heb ik veel vliegende vissen gezien. je weet meteen waarom het vliegende vissen heten... ik dacht eerst van wat moet
dat vogeltje zo ver midden op de zee. maar toen dook ie het water in en zwom verder. toen viel het kwartje.

Vorige week nog bericht van BERKO ( berichten aan de koopvaardij) dit word niet vaak verstuurd door de nederlandse regering. Deze keer was het een verklaring dat de regering afstand doet van die idioot van een geert, met zijn film. het was een stukje
van harry zelf en 2 officiele verklaringen, 1tje in het nederlands, de andere waarschijnlijk in het arabisch. maar dat kan ik niet lezen.

Is toch wel leuk zo'n film die uitkomt, en als je je dan als nederlander ruim in het moslim gebied begeeft. overmorgen komen we langs iran en over 3 dagen irak. Geeft een goed gevoel.

Morgen moet er even 1 zwaar stukkie geladen worden, dan smeren we em weer. dat zal zo rond 3 ? 4 uur zijn denk ik. ( dat is 3 en een half uur eerder dan in holland)

pff ik zit hier al sinds half 12, begin het ff zat te worden. maar moet nog tot half 7 denk ik. heb net 15 minuten op de home-trainer zitten fietsen, wat is dat zwaar zeg na 2 maanden!. verders loop ik nu cup-a-soup en vieze noodles te eten.

Was weer even gezellig babbelen ;)

groet'n Woutert


Received: from GCC at Globe Wireless;
Wed, 02 Apr 2008 01:43 UTC
Message-id: 361833574

Geen opmerkingen: