zondag 20 april 2008

=?us-ascii?Q?Piraten enzo?=

Hallo allemaal daarzo!

Het gaat hier goed, heb net 2 uurtjes kaarten verbeterd... da's niet zo super tof, maarja kreeg wel een handtekening!

Gisteren in de Arabische zee voor de kust van Oman ineens heel veel vissers bootjes, en zo ontzettend veel dolfijnen! ik heb er nog nooit Zo veel gezien! wel 10 minuten lang overal waar je keek dolfijn. Alsof het uitverkoop was!

Tsja verders vanmiddag even een half uurtje gefietst in de zon op de brugvleugel, lijkt het net of je nog vooruit gaat ook;)

We komen bijna in de golf van Aden ( da's tussen Yemen en Somalie) En het staat hier ernou niet echt om bekend dat de lokale bevolking met hun geweren in bootjes midden op de zee, veel goede bedoelingen hebben. Ze komen nou niet aankloppen voor een kop
koffie, met hun ak-47 in de aanslag!

Daar kregen we de laatste 3 weken al veel waarschuwingen voor via de satteliet, normaal zijn er per jaar hier zo'n 30 gevallen van piraterij. Afgelopen week alleen al zijn het er 6 geweest. En luisten nu net uit op de VHF hoe een schip net aangevallen
is, 50 mijl van onze positie.

Hier is ook dat franse jacht vorige week gekaapt. Dat houd de dag weer spannend he ;)

over 5 dagen ga ik weer wisselen met Kaspert, ik ga weer de machinekamer in, en hij naar de brug.

Kan ik in Wales misschien nog wel de wal op. Zit nu al 5 weken aan boord, zonder wezen te stappen. Dat kan toch niet echt de bedoeling zijn van het varen! :P

Nou ik ga weer even verder dingen doen enzo!

laters


Received: from GCC at Globe Wireless;
Sun, 20 Apr 2008 21:18 UTC
Message-id: 363543517

Geen opmerkingen: