donderdag 24 september 2009

=?us-ascii?Q?vissen vangen?=

Hallo andere mensen!!

hier een mailtje vanaf de Flemish gap. ( voor de echte film kenners, de plek waar de Andrea gail omging, in The perfect storm)
Het is hier alleen wat rustiger als in de film. we rollen en stampen zo op de golven dat je er lekker van kan slapen.

Omdat we naar europa gaan, gaat om de avond de klok een uurtje terug, dus vaak een uurtje minderlang slapen. je gaat natuurlijk niet eerder naar bed! :p

Ben vanuit Montreal onderweg naar Rotterdam. fineally home! naja, thuis kan je t niet echt noemen he. Het is en het blijft toch Rotterdam. Ik ben in montreal nog wel de wal op geweest. met 4 andere van mijn boot zijn we uiteten gegaan. Was heel erg
lekker, vlees wat zonder saus erg lekker is! En later kwamen er nog 5 van de andere boot van jumbo. We hadden om 10 uur afgesproken bij het Hard Rock cafe. Wat is het daar allememaggies duur zeg. 9 dollar voor een pot bier! naja, hij was wel vers van
de tap, dat ik ook wat waard na een maand bier uit blik!
verder de hele avond de stad in geweest! hebben het heel erg gezellig gehad, deze keer wel van de baco's af kunnen blijven. Scheelde de volgende ochtend heel erg veel :p
Vooral omdat we om 2uur terug op de boot waren en om 6uur vertrokken we! er kort de tijd om te slapen :p


Gisteren toen ik in de machinekamer aan het werken was, moest ik het zeewater filter openmaken en schoonmaken. ( de motor moet met koud water gekoeld worden, dat halen we direct uit zee! )
Maar omdat dat dus van buiten naar binnen gezogen wordt, zaten er allemaal vissen in! dus ik de machinekamer hebben we ( ik en 3e machinist ) vis met onze blote handen gevangen.!! :D
Het waren gelukkig maar kleine aaltjes, van 10 cm lang. Hadden we toch wel lekker verse vis in de avond! ( nee hoor, ik heb ze in een emmertje water gedaan, en toen het klaar was overboord gegooit! )

Mensen misschien tot volgende weken ergens, en anders gewoon de groeten!


Received: from GCC at Globe Wireless;
Thu, 24 Sep 2009 00:58 UTC
Message-id: 748807770

1 opmerking:

annymurry zei

Hoi Wouter

Ideetje....volgende keer toch maar je hengel mee nemen. Je maakt wel wat mee op zo'n schip (en aan de wal), we vinden het leuk om te lezen en kijken weer uit naar je volgende verhaal!
Groetjes, Piet en Annemarie