donderdag 27 augustus 2009

=?us-ascii?Q?na panama?=

Hallo iedereen

hier een mailtje vanuit panama.
ben gisteren veilig aan gekomen aan boord, na een 36uur durende reis...
het begon al voordat ik op schiphol was, ik werd gebeld dat ik een andere vlucht zou krijgen. deze ging wel een uurtje eerder dus ik moest wat opschieten. ik ging naar New York ipv Houston. dan na 7 uur gewacht te hebben op door vlucht naar panama.
In panama ging het ook al goed, de man met onze visums was er vandoor gegaan. die kwam na 3 uur pas weer terug.
daarna gelukkig naar een hotel gegaan om de volgende ochtend naar de boot te gaan.

aan boord aangekomen werd ik niet goed, en heb de hele middag over de muur lopen kotsen. waarschijnlijk iets van het ontbijt wat niet helemaal goed was ofzo. dus een goed begin scheelt de helft :P
verder de hele dag in bed gelegen. nu gaat het wel weer.

de boot hier is niet gemaakt voor mensen van mijn lengte... al 15 keer mijn hoofd gestoten overal. en alles is een stuk kleiner dan de vorige boot. maar het maakt het niet minder leuk of gezellig. ik zit met een gezellige bemanning!

tot volgende week.

groetjes Wouter


Received: from GCC at Globe Wireless;
Wed, 26 Aug 2009 22:43 UTC
Message-id: 741248718

5 opmerkingen:

annymurry zei

Hoi Wouter

Het is me wat dat reizen van je, maar eindelijk ben dan toch in Panama en op de boot.
Nogmaals wensen we je een fijne stage en kijken uit naar je volgende verhaal.
Groetjes Piet en Annemarie

Bob zei

Hey slappe!

Ik zou zweren dat die fairlift hier een halve mijl verderop ligt bij Dampier, Australië... Panama zei je? Dan moet ik me vergissen. Ik ben hier op de Damgracht, pijpen lossen voor LNG-leiding, lading daarna onbekend...

ROLLATER

Sander zei

heet dat niet gewoon zee ziek ik dacht dat je al een half jaartje geoefend had haha

Bob zei

Hey Slappe! Ik had het verkeerd gelezen. Zie dat je dus inderdaad in Dampier ligt... Ik lig misschien 1,5 mijl van je vandaan, gister nog minder. Ook bezig voor die LNG-rommel hier zeker? Groeten vanaf de Damgracht. Misschien ff VHF-en...

Unknown zei

hehe tja je moet ook niet ontbijten met hamburgers en cola. Daar moet je eerst een paar jaar voor trainen ;).
Inmiddels al wat minder koppijn?