zaterdag 22 augustus 2009

toch weer anders


hey hallo.

nu dit schrijvende op het strand besef ik mij dat de vertrek datum al wel erg dicht bij komt.
vanavond nog een bbq bij de reddingsbrigade, morgen naar oma, en maandag vroeg naar panama.
De reis plannen zijn al weer veranderd ( voor de 3e keer ) ik ga nu dus naar Panama, naar de Stellaprima.
ik ga dan van Panama naar Houston (usa) naar Gdynia ( polen ) naar Rotterdam, Bremenhaven ( duitsland) en dan naar Australie. het stukje duitsland australie duurt gewoon 4 weken. das heel erg lang :P
Halverwege december kom ik daar aan. Het zal wel wennen zijn, met kerst in je korte broek op het strand liggen ;)

ik ga niet verder lullen, anders wordt de tekst te lang en dus onaantrekkelijk om te lezen....

gegroet

Deel je favoriete foto's online met Windows Live Photos

1 opmerking:

Unknown zei

Hey Wouter!
Hoe was je reis? Ik ving iets op over een veranderde vlucht?
mm, en wanneer kom je eigenlijk weer terug?
Heel veel plezier en werkse!
Emke