woensdag 14 mei 2008

Hallo allen aan de andere kant van het scherm.

We zijn net een paar uurtjes vertrokken vanuit engeland. Dat is maar goed ook, want op een gegeven moment word je er gewoon moe van, elke avond maar weer stapen. zo vervelend. :P

We hebben hier acht dagen gelegen, daarvan ben ik er 7 uitgegaan.

2 keer afgelopen week snoep wezen kopen voor in de vissenkom in de controlekamer ( staat een grote bak op tafel met meestal snoep erin)

de eerste keer had in maar voor 10 engelse pond snoep, dat was na 4 dagen alweer op... daarom ben ik gisteren avond nog maar even geweest om voor nog eens 20 pond te kopen. da's echt heel veel! rugtas vol, en nog een plastic zak ook vol. Is maar goed
dat ik zoveel ben uitgegaan, met zo'n kater snoep ik niet zoveel!:P

Ook nog in het dorpje een internet cafe gezocht, even de verhalen van mijn klasgenoten lezen, en emails. ik had er 380! maarja na ff snel uitzoeken bleven er gelukkig maar een stuk of 80 over. al die wachtwoorden van alle emails en bankieren enzo
allemaal vergeten natuurlkijk.

Het duurt ongeveer 17 dagen voordat we in port el qasim ( Karachi ( Pakistank) ) aankomen, en tussendoor nog even het Suez kanaal. wat een feest toch wer :P

Vandaag voor de verandering eens niet stappen, ik ga eventjes slapen denk ik !

Groeten


Received: from GCC at Globe Wireless;
Thu, 15 May 2008 02:03 UTC
Message-id: 368723730

2 opmerkingen:

Daan zei

Verstandig van je dat je gaat slapen :D, zou je vaker moeten doen ;)

Unknown zei

Had je lekker geslapen? ;-) Ik dacht, hou je even op de hoogte van m'n examens, heb de helft gehad, waarvan er drie heel goed gingen en er eentje niet echt goed, maarja, op zich gaat 't allemaal nog z'n gangetje dus! =) Dat wilde ik even laten weten! 't komt vast door je succeswens dat 't zo goed gaat! Nou, succes daar weer he!
Kus,
Margy