donderdag 12 november 2009

Hoi allemaal!

hoe is het daar in het koude nederland? hier in portugal is het heel erg lekker weer, en ik loop de hele dag in korte broek en een shirt :D
Vanmiddag kwam een klasgenoot mij voorbij scheuren mijn zijn boot. hij ging bijna twee keer sneller! nog wel via de vhf ( soort portofoon) een gezellig gesprek gehad. ik kon natuurlijk niet al te grote verhalen vertellen, het was tijdens de ochtend
pauze, dus iedereen kon mee luisteren. zo te horen had hij het zelfde probleem :p Wat is de wereld toch klein he!

Ik ben afgelopen zondag uit Rotterdam vertrokken naar Fujiaira. dat ligt ergens in Oman ( vlak bij dubai). Vanuit daar is het nog een beetje de vraag waar we heen gaan, nouja in iedergeval welke volgorde. Of het word eerst Singapore China en Sri lanka.
Waarbij we in china een enorm grote container kraan moeten vervoeren naar Sri Lanka. Of het wordt een reisje van Thailand naar Dampier (australie). Alle landen ben ik nog niet geweest dus het zou mij geen worst schelen wat het wordt, alleen is die
grote kraan wel een mooie uitdaging!
Ik moet nog zo een beetje 8 weekjes, net na oud en nieuw zit het er al weer op!

We hebben wel lekker harde storm gehad laatste paar dagen, het schip stuiterde heen en weer. maar ik kan er al gelukkig wat beter tegen dan aan het begin van mijn stage.

Sorry dat ik hier ook geen grote verhalen aan jullie vertel. het is niet omdat er iemand achter me staat ofzo, nee er gebeurd niet zo veel!

groetjes Wouter


Received: from GCC at Globe Wireless;
Thu, 12 Nov 2009 21:07 UTC
Message-id: 293104912

Geen opmerkingen: