zaterdag 5 januari 2008

Jumbo

Hey hallo
ik dacht, nu het nog maar 2 a 3 weekjes duurt, moet toch maar eens een blog gaan aanmaken.

volgende week vrijdag hoor ik wanneer ik moet vliegen.
Jeroen Keesman een vierde jaars gaat zo rond de 27ste van boord, waarschijnlijk zal ik dan moeten opstappen. Dat staat in de planning te gebeuren ergens in de buurt van het suez kanaal.

het schip waarop ik te varen kom heet de mv Fairpartner ( PHEC ) van de redeij Jumbo.
het schip kan 1800 ton gewicht optillen, en da's veel :P.

er komt een vervolg ;)

groeten

6 opmerkingen:

Bob zei

Netjes gemaakt, ouwe rups!
Helemaal zelf? gheghe...
Mocht je in de gaten willen houden welke zware dingen wij gaan tillen, ik heb ook zo'n blog.
Alvast een fijne stage toegewenst, let goed op je tenen!

ROLLATER,
Bob

François zei

Wouta!!
Mooie Blog man, Maare wel een beetje een nichtenboot vergeleken bij onze BoB :P we bloggen wel!!! en als k niet zo snel reageer ben ik waarschijnlijk of in het bubbelbad of in de supermarkt.. groeten

Wilson zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wilson zei

Check dit!

Wouter in actie!

http://www.cargolaw.com/images/disaster2007.jumbo.ch2.GIF

Karen de Groot zei

haha

ach dan hoef je ze niet meteen te coricieren

xxxjes en behouden vaart

Bob zei

Hey Wout,

Helaas heb ik dat gemist op tv, volgens mij hebben we niet eens national geographic. Erg jammer. Wel super om te zien hè? Heb wel een keer een stukkie op discovery gezien, dattie het beschadigde mars-platform ging fiksen.

Rollater,
Bob